Nasıl Sipariş Verebilirim?

Alix Avien üyeliğinizi oluşturmanız ve e-posta adresinizi doğrulamanız ile birlikte alışverişinize başlayabilirsiniz. Üyeliğinizi oluşturmanız ile birlikte üyelik girişi yaparak:

  1. İnternet sayfasından tercih ettiğiniz ürünleri sepetinize eklemeniz,
  2. Sipariş için gerekli kimlik, adres ve iletişim bilgilerinizi doldurmanız,
  3. Ödeme yöntemini seçmeniz ve gerekli bilgileri iletmeniz,
  4. Ödeme aşamasında sepet içeriğiniz ile sunduğunuz bilgileri teyit ederek doğrulamanız yeterlidir.

Tüm bilgilerinizin ve siparişinizin doğruluğunu teyit etmeniz ile birlikte bu bilgilerinize ve diğer yasal bilgilendirmelere yer verdiğimiz Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni kabul ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişime İlişkin Sözleşmeler Tarafıma İletilecek mi?

Siparişinizin onaylanması ile birlikte en kısa sürede tarafımıza ilettiğimiz e-posta adresinize siparişinizin onaylandığı bilgisi iletilecektir.

Ayrıca siparişinize ilişkin hazırladığımız Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi e-posta adresinize iletilecek ve tarafımızca da 3 yıl boyunca saklanacaktır.

Siparişimde Bilgilerimi Yanlış Verdim, Ne Yapabilirim?

[email protected]

0850 302 33 36

Siparişimi İptal Edebilir miyim?

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız, bu işlemi ürünler kargoya verilmeden önce yapmanız gerekmektedir.

[email protected]

0850 302 33 36

Siparişinizi iptal etmeniz halinde, çalıştığınız bankaya bağlı olarak ödemenizin iade süresi değişiklik gösterebilecek olup en fazla 10 (on) gün içerisinde iade gerçekleşmiş olacaktır. Fakat çoğu durumda aynı gün veya takip eden 1-2 (bir iki) gün içerisinde para iadesi hesaba yapılmaktadır. Taksit seçeneği ile ödeme yapıldıysa, iade edilen tutar da aynı taksit adedi ile aylara bölünerek kartınıza yansıtılacaktır.

Sipariş İade Koşullarınız Nelerdir?

ALICI malı teslim aldıktan sonra 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Geçerli koşulları aşağıda bulabilirsiniz:

  1. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 15. maddesi (ç) bendinde sayılan istisnalar uyarınca, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde tüketici cayma hakkını kullanamaz.

Satışını gerçekleştirmekte olduğumuz ürünlerin yapısı ve doğal hali gereği ilgili ürünler iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan mallar kapsamına girmekte olduğundan ALICI cayma hakkına sahip değildir.

  1. Belirtilen kapsamda orijinal ambalajı zarar görmüş, kullanılmış, tahrip olmuş ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmemektedir.
  2. Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz. Ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olmaları; ürüne ait tüm aksesuar ve hediyelerin ve tarafınıza iletilen faturanın ürün ile beraber iade edilmesi zorunludur.
  3. Ambalajı açılmamış ya da kullanılmamış ürünlerde veya SATICI tarafından yapılan kontrol neticesinde cayma hakkı kapsamında kabul edilen ürünlerde fatura ile birlikte ürün iade edilebilecektir. Bu koşullarda yaptığınız iadelerde, iade kargo bedeli ilave masraf alınmaksızın firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Cayma hakkının kullanımı kapsamında firmamızın ayrıca fotoğraf ve benzeri taleplerde bulunma hakkı saklıdır.

  1. Ambalajı açılmış ancak tarafımızca ayıplı ürün gönderilmiş olması veya satın aldığınız ürünün ayıplı çıkması durumunda, isteğiniz doğrultusunda ürün değişimi yapılır veya ürün tutarı ve kargo ücretinin iadesi gerçekleştirilir.

İade, cayma taleplerinizi bize [email protected] e-posta adresinden veya 0850 302 33 36 telefon numarasından iletebilirsiniz.

Sipariş tesliminden itibaren 14 (on dört) gün geçmesinin ardından iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini firmamız karşılamamaktadır.

İadenizin kabul edilmesi halinde, çalıştığınız bankaya bağlı olarak ödemenizin iade süresi değişiklik gösterebilecek olup en fazla 10 (on) gün içerisinde iade gerçekleşmiş olacaktır. Fakat çoğu durumda aynı gün veya takip eden 1-2 (bir-iki) gün içerisinde para iadesi hesaba yapılmaktadır. Taksit seçeneği ile ödeme yapıldıysa, iade edilen tutar da aynı taksit adedi ile aylara bölünerek kartınıza yansıtılacaktır.

Sipariş İadesi Nasıl Gerçekleşir?

İade edeceğiniz ürünleri düzgün bir şekilde paketleyip içerisine faturanızı yerleştirin. Hasarlı veya kullanılmış ulaşan ürün iadeleri kabul edilmemektedir.

İadeleri Gazitepe Mah. Aybar Sk. No:7 Silivri – İstanbul adresine xxx Kargo[ZA1]  ile gönderebilirsiniz.

İnternet Sitenizin Gizlilik Kuralları Nelerdir?

Tüm süreçlerimizde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gerekliliklerini sağlamaktayız. Bu kapsamda tarafınızdan talep edilen tüm bilgiler mevzuat çerçevesinde toplanmakta ve hukuka uygunluk içinde işlenmektedir. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin detaylı bilgileri ilgili sayfalardan bulabilirsiniz.

İnternet sitemiz dahilindeki kayıt, giriş ve ödeme işlemleri sahip olduğumuz 256 Bit SSL Sertifikası ile güvence altındadır.[ZA2] 

Alix Avien üyeliğinin bizzat üyeye ait olduğunu, üyelik bilgilerinizi üçüncü kişilerle paylaşmamanız gerektiğini ve tarafınızca giriş yapılan bilgilerin güvenliğinden sizlerin de sorumlu olduğunuzu hatırlatırız.

Doğrudan banka ve benzeri kart kuruluşlarınca çevrimiçi olarak gerçekleştirilen işlemlerde kart bilgileriniz tarafımızca görülmez ve kaydedilmez. Kredi kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir. Tarafınızın bildirdiği bilgiler siparişinizin alınması ve teslimi için gerekli olanlar hariç olarak hiçbir şartla 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır.

Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları Nelerdir?

https://www.alixavien.com.tr ve tüketici arasında doğacak uyuşmazlıklarda Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde doğrudan yerleşim yerinizin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.

İletişim:

[email protected]

0850 302 33 36

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR